Op 13 augustus verscheen een tendentieus artikel over vitamine B12 in Elsevier met als titel: Wie zijn de B-12 activisten en krijgen ze gelijk?. Het artikel verscheen onder de kop ‘Kennis’ in Elsevier, maar had onder de kop ‘Opinie’ moeten staan, want dat is wat het is. Een opinie, niet meer dan dat.

De Vitamin B12-Deficiency Research Group NL schreef hierop een reactie: ‘Simon Rozendaal kwaakt uit het verkeerde universum over B12-deficientie’, waar wij ons uiteraard bij aansluiten.

Pin It on Pinterest

Share This