B12 café’s

Stichting B12 Tekort wil graag lokaal lotgenotencontact stimuleren. Naast de meer formele landelijke bijeenkomsten, welke tweemaal per jaar georganiseerd worden door de Stichting, willen we graag op lokaal niveau informeel lotgenotencontact uitbreiden middels regionale B12-cafés! Het doel van een B12-café is dat mensen met een vitamine B12 tekort met elkaar in gesprek kunnen gaan en hun ervaringen kunnen delen met elkaar in een informele setting. Er wordt vanuit de Stichting geen informatie verstrekt of een lezing gegeven, dat gebeurt op de landelijke bijeenkomsten. De café’s zijn uitsluitend bedoeld voor lotgenotencontact.

Bij onderstaande coördinatoren kun je je aanmelden voor een B12-café in jouw regio.

Zij kiezen een datum en locatie voor het B12-café en houden contact met iedereen die zich aanmeldt. De data worden hier bekend gemaakt op de website in onderstaande Agenda, maar ook op ons forum en op onze Facebookpagina. En natuurlijk krijg je na je aanmelding een e-mail met alle info als er een café gehouden wordt.

Wil je zelf een B12-café organiseren? Dat kan natuurlijk ook! Neem dan contact op met de coördinator van jouw regio. Is die er niet? Meld je dan aan als coördinator voor jouw regio!

Regio’s:

Someren/Eindhoven
Mirjam Lucassen
Klik hier voor info en opgeven

Zeeland

Arnhem

28 Maart
Vanaf 19.30 uur
Meer informatie en aanmelden: email Gerard