Helpen?

Wat kan ik doen?

Om onze doelen te bereiken, hebben we uw hulp nodig! Alle beetjes helpen, lees hier wat u kunt doen voor Stichting B12 Tekort.

Deel deze site

We willen onze kennis over vitamine B12-tekort verder verspreiden en zoveel mogelijk mensen te bereiken. Help ons door mensen te wijzen op onze site. Heeft u een website? Een linkje naar stichtingb12tekort.nl zou ons zeer helpen. Retweet eens onze berichten op Twitter of deel een bericht op uw Facebookpagina.

Deel onze folder uit

Met onze informatieve folder kunt u mensen snel informeren over wat een tekort aan vitamine B12 precies is. Perfect om in de wachtkamer van de huisarts te leggen, bij de bibliotheek of op uw werk. U kunt folders aanvragen, u kiest zelf hoeveel u er wilt ontvangen.

Word donateur

Om onze activiteiten te kunnen blijven financieren, zijn we afhankelijk van donaties. Draagt u onze stichting een warm hart toe? Wij verwelkomen u graag als donateur! Vanaf 15 euro per jaar steunt u Stichting B12 Tekort. Meer informatie en het aanmeldformulier vindt u hier

Organiseer een B12-café!

Organiseer een B12-café in uw regio! Neem contact op met de coördinator van uw regio. Hij of zij kan u helpen en ondersteunen met de organisatie. Hier vindt u de regio’s en coördinatoren van B12-café’s. Is er nog geen coördinator in uw regio? Meld u dan aan! Hier kunt u meer lezen.

Word vrijwilliger

U wilt graag de handen uit de mouwen steken? Of u nu veel tijd heeft of slechts een paar uurtjes per maand, wij maken graag gebruik van uw expertise! Wij zoeken bijvoorbeeld:

• mensen die als moderator aan de slag willen op ons forum
  • mensen die sterk zijn in communicatie en ons willen helpen bij onze PR & marketing
  • mensen voor wie fondsenwerving geen geheimen kent en ons kunnen wijzen op voor ons interessante fondsen
  • mensen die weten hoe we kunnen doordringen tot politiek Den Haag
  • mensen die goed zijn in het organiseren van informatiebijeenkomsten/events/informatiedagen
  • mensen die thuis zijn in de medische wereld en ons kunnen helpen deze te bereiken

Interesse? Neem dan contact op met Petra Visser