Helpen?

Wat kan ik doen?

Om onze doelen te bereiken, hebben we jouw hulp nodig! Alle beetjes helpen, lees hier wat jij kan doen voor Stichting B12 Tekort.

Deel deze site

We willen onze kennis over vitamine B12-tekort verder verspreiden en zoveel mogelijk mensen bereiken. Help ons door mensen te wijzen op onze site. Heb jij een website? Een linkje naar https://stichtingb12tekort.nl zou ons zeer helpen. Retweet eens onze berichten op Twitter of deel een bericht op jouw Facebookpagina.

Deel onze folder uit

Met onze informatieve folder kun je mensen snel informeren over wat een tekort aan vitamine B12 precies is. Perfect om in de wachtkamer van de huisarts te leggen, bij de bibliotheek of op je werk. Je kunt folders aanvragen; je kiest zelf hoeveel je er wilt ontvangen.

Word donateur

Om onze activiteiten te kunnen blijven financieren, zijn we afhankelijk van donaties en giften. Draag jij onze stichting een warm hart toe? Heb je veel aan onze website en informatie gehad?

DONEER aan stichting b12 tekort

Word vrijwilliger

Wij zouden graar meer doen. Daar hebben wij vrijwilligers voor nodig. Wil je helpen? Of je nu veel tijd hebt of slechts een paar uurtjes per maand, wij maken graag gebruik van jouw kennis en expertise!
Interesse? Neem dan contact op met Petra Visser