Stichting B12 Tekort

Stichting B12 Tekort is een organisatie die opkomt voor de belangen van mensen met een vitamine B12-tekort. Dit doet zij onder meer door het geven van voorlichting, het bieden van ondersteuning, het organiseren van bijeenkomsten en het bevorderen van lotgenotencontact.

Stichting B12 Tekort wordt geheel gerund door onbetaalde vrijwilligers. Naast het bestuur hebben we vrijwilligers die het bestuur actief ondersteunen, als moderator het forum draaiende houden, de beantwoording van e-mail verzorgen, PR & Marketingtaken uitvoeren, helpen op bijeenkomsten, de redactie van de website doen en vele andere werkzaamheden.

Bestuur:

Voorzitter: Petra Visser
Noordwijkerhout
E-mail Petra

Vice-voorzitter: Jolande Brom
Valkenswaard
E-mail Jolande

Penningmeester: Dirja Minnema
Zwolle
E-mail Dirja

Het bestuur wordt o.a. ondersteund door:

Forum:

Forumbeheer: ayesha
E-mail Forumbeheer
en het forumteam: MdeJong, Emmitje, El en Ayesha.

PR, communicatie en administratie:
Louise Vellekoop
E-mail Louise
Martine

Vertaling:
Petra Visser
Peter Beerden
Alexandra Doornbos

Partner van:

logopa

ANBI

Stichting B12-tekort is door de Belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit betekent dat op giften en nalatenschappen geen schenkings- of successierechten worden geheven. Ook kunnen de donaties als aftrekpost voor de inkomstenbelasting worden opgevoerd. Het fiscaal nummer van Stichting B12 Tekort is 8173 06 791.

ANBI_FC-e1346622349478

Onze ANBI-gegevens kunt u vinden door op het woord ANBI te klikken hieronder:
ANBI met daarin onder andere de jaarrekeningen en de algemene gegevens van Stichting B12 Tekort.