Stichting B12 Tekort biedt graag kwalitatief goede dienstverlening. Het kan echter wel eens anders lopen dan verwacht.
In dat geval horen we graag van je. We proberen te leren van onze fouten door te luisteren naar klachten.
Soms is een goed gesprek voldoende om je onvrede weg te nemen. Indien dat niet afdoende is, hebben wij een klachtenprocedure, zodat je de kans hebt jouw klacht breder in de organisatie kenbaar te maken.
Als je een klacht hebt dan handel je als volgt:
1. Probeer in eerste instantie jouw klacht te bespreken met diegene die bij de klacht betrokken is. Wellicht komen jullie er samen op een goede manier uit.
2. Als dit niet lukt, dan kun je jouw klacht per e-mail richten aan klacht@stichtingb12tekort.nl, of een brief sturen naar Stichting B12 Tekort, Postbus 17162, 2502 CD Den Haag.
Eén van onze medewerkers neemt dan binnen 10 werkdagen contact met je op.
